loader image

Patikima buhalterinė apskaita Jūsų verslo sėkmei

Teikiame profesionalias buhalterinės apskaitos paslaugas mažoms ir vidutinėms įmonėms – nuo pirminių dokumentų tvarkymo iki metinių ataskaitų. Konsultuojame, pateikiame deklaracijas, atstovaujame institucijose ir padedame susikurti efektyvią apskaitos sistemą.

Kodėl verta buhalterinę apskaitą patikėti „AVKC“?

Jūsų verslui pritaikyta apskaita

Pritaikome buhalterinės apskaitos sprendimus pagal jūsų įmonės veiklos specifiką ir apimtis.

Patirtis ir pasitikėjimas

Dirbame su MVĮ visoje Lietuvoje jau daugiau negu 30 metų, užtikrindami teisės aktų laikymąsi ir kokybę.

Efektyvumas su Rivile sistema

Naudojame pažangiausią apskaitos sistemą, kad duomenys būtų tvarkomi tiksliai, operatyviai, o svarbiausia - saugiai.

Buhalterinės apskaitos paslaugų paketai

Teisinė forma Darbuotojų skaičius Kaina, EUR

NVO apskaita iki 3 darbuotojų

Iki 3 darbuotojų

Nuo 100,00€/mėn.

NVO apskaita nuo 4 darbuotojų

Nuo 4 darbuotojų

Nuo 250,00€/mėn.

IDV apskaita

Iki 1 darbuotojo

Nuo 100,00€/mėn.

IĮ, MB ir UAB apskaita iki 3 darbuotojų

Iki 3 darbuotojų

Nuo 150,00€/mėn.

IĮ, MB ir UAB apskaita nuo 4 darbuotojų

Nuo 4 darbuotojų

Nuo 250,00€/mėn.

Buhalterinės apskaitos paslaugos

Apskaitos paslaugų kaina priklauso nuo jūsų įmonės veiklos srities, teisinės formos, darbuotojų sąskaitų skaičiaus ir kitų svarbių apskaitos aspektų. Kviečiame susisiekti, kad galėtume pasiūlyti tikslų ir jūsų verslui tinkamą apskaitos sprendimą.

Rengiame ir teikiame ataskaitas VMI, Sodrai, Registrų centrui, Statistikos departamentui.

Atstovaujame klientą visose reikalingose institucijose.
Teikiame suvestines ir finansų ataskaitas vadovybei.
Tvarkome pirkimų, pardavimų ir PVM sąskaitų apskaitą.
Fiksuojame įplaukas, mokėjimus ir pavedimus.
Apskaitome atlyginimus, kuro bei atskaitingus asmenis.
Vedame ilgalaikio turto ir kitų finansų apskaitą.
Rengiame metinę atskaitomybę VMI ir Registrų centrui.
Teikiame administracines paslaugas ir mokesčių konsultacijas.

Susisiekite su mumis ir gaukite tinkamiausią pasiūlymą dabar!

Siūlome buhalterinės apskaitos paslaugas pagal jūsų poreikius – nuo pradinės analizės iki sprendimo ir pasiūlymo vos per valandą.

Kur mus rasti?

Pulko g. 5A,
LT-62135 Alytus, Lietuva

Susisiekite telefonu

+370 682 50121
+370 315 74357

Parašykite el. paštu

Dažniausiai užduodami klausimai

Ar teikiate apskaitos paslaugas naujai įsteigtoms įmonėms ir ar taikote nuolaidas startuoliams?

Taip, dirbame su naujai įsteigtomis įmonėmis ir siūlome joms palankias sąlygas.

Pirmaisiais veiklos mėnesiais startuoliams taikome iki 20% nuolaidą buhalterinės apskaitos paslaugoms, galiojančią net pusę metų. Po šio laikotarpio kaina priklauso nuo jūsų įmonės veiklos apimties – darbuotojų skaičiaus ir apskaitos operacijų kiekio. Mūsų tikslas – padėti naujam verslui startuoti sklandžiai, be papildomo finansinio spaudimo.

Kiek kainuoja buhalterinės apskaitos paslaugos ir nuo ko priklauso kaina?

Paslaugų kaina priklauso nuo jūsų įmonės veiklos srities, teisinės formos, darbuotojų skaičiaus ir kitų svarbių apskaitos aspektų.

Pavyzdžiui:
Individualios veiklos apskaita – nuo 100 €/mėn.
MB, IĮ ar UAB apskaita iki 3 darbuotojų – nuo 150 €/mėn.
• Apskaita nuo 4 darbuotojų – nuo 250 €/mėn.
Nevyriausybinėms organizacijoms (NVO) – taikomi atskiri įkainiai nuo 100 €/mėn.

Kiekvienas pasiūlymas derinamas individualiai, todėl kviečiame susisiekti, kad galėtume pateikti tikslų, jūsų verslui pritaikytą pasiūlymą.

Ar dirbate su visomis juridinėmis formomis – nuo IDV iki UAB ir NVO?

Taip, teikiame buhalterinės apskaitos paslaugas visų formų juridiniams asmenims: nuo individualią veiklą vykdančių asmenų (IDV), mažųjų bendrijų (MB), individualių įmonių (IĮ), uždarųjų akcinių bendrovių (UAB) iki nevyriausybinių organizacijų (NVO). Kiekvienai formai taikome atitinkamą apskaitos metodiką ir sprendimus, atitinkančius teisinius bei veiklos specifikos reikalavimus.

 
Ar paslaugas galima pradėti naudotis nuotoliniu būdu, neišeinant iš namų/biuro?

Taip, visą apskaitos procesą galima vykdyti nuotoliniu būdu – nuo pirmo kontakto iki ataskaitų teikimo.

Sutartis pasirašoma el. parašu, todėl viską galime sutvarkyti greitai, patogiai ir visiškai nuotoliniu būdu: dokumentai perduodami el. būdu, konsultacijos vyksta telefonu ar internetu, o visa apskaita vykdoma saugioje, skaitmeninėje aplinkoje.

Kokius dokumentus turiu pateikti, kad galėtumėte pradėti vesti apskaitą?

Reikalingų dokumentų sąrašas priklauso nuo jūsų įmonės veiklos pobūdžio ir teisinės formos, tačiau paprastai prireikia steigimo dokumentų, banko išrašų, darbuotojų sutarčių ir pirminių apskaitos dokumentų.

Susisiekus – pateikiame aiškų ir konkretų sąrašą, o visą procesą padedame įveikti sklandžiai ir be streso.

Ar „AVKC“ gali atstovauti mano įmonei VMI, Sodroje ir kitose institucijose?

Taip, „AVKC“ buhalteriai gali atstovauti jūsų įmonei visose svarbiausiose institucijose – VMI, Sodroje, Registrų centre, Statistikos departamente ir kt.

Rengiame ir teikiame reikalingas ataskaitas, palaikome ryšį su institucijomis, reaguojame į užklausas ir užtikriname sklandžią komunikaciją jūsų vardu. Tai leidžia jums sutelkti dėmesį į verslo plėtrą, o apskaitą palikti patikimiems profesionalams.